گیاه میخک ریز (به انگلیسی: Lycopodium) گونه‌های مختلفی دارد که از آن‌ها بیشترین شناخته شده Lycopodium clavatum می‌باشد. این گیاه به شکل بوته‌ای با ارتفاع تا ۲۰ سانتی‌متر و برگ‌های بسیار کوچک به شکل مقوایی دارد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع میخک ریز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


گیاه میخک ریز (به انگلیسی: Lycopodium) گونه‌های مختلفی دارد که از آن‌ها بیشترین شناخته شده Lycopodium clavatum می‌باشد. این گیاه به شکل بوته‌ای با ارتفاع تا ۲۰ سانتی‌متر و برگ‌های بسیار کوچک به شکل مقوایی دارد.

میخک ریز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



ميخك ريز در مناطق معتدل و سرد آسيا، اروپا و آمريكاي شمالي يافت مي‌شود. گياهي بسيار زيبا و جالب بوده و در برخي از كشورها به عنوان گلي براي تزيين محيط استفاده مي‌شود. در دنياي دارويي نيز به دليل داشتن برخي ويژگي‌هاي دارويي مفيد، استفاده مي‌شود.

ميخك ريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع گل ميخك ريز-قيمت ميخك اصل-طرز تهيه سيب ميخك كوب خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع ميخك ريز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
ميخك ريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع ميخك ريز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد گل ميخك ريز-قيمت ميخك اصل-طرز تهيه سيب ميخك كوب با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از ميخك ريز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

ميخك ريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و ميخك ريز و گل ميخك ريز-قيمت ميخك اصل-طرز تهيه سيب ميخك كوب كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

ميخك ريز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص ميخك براي بدن
ميخك خواص زيادي براي بدن دارد كه در ادامه به آن‌ها اشاره كرده‌ايم:
خواص ميخك براي مردان
از اختلالات شايع كه در مردان وجود دارد مي‌توان به اختلال در نعوظ و كمبود ميل جنسي اشاره كرد. يكي از خواص ميخك، كمك به افزايش ميل جنسي و افزايش نعوظ مي‌باشد. در اصل نعوظ و عدم ميل جنسي به علت اختلال در هورمون مردانه يا تستسترون است، گل ميخك تاثير فوق‌العاده‌اي در تنظيم سطح اين هورمون مردانه دارد. از ديگر خواص ميخك براي مردان مي‌توان به تاثير ميخك در تقويت اسپرم‌ها اشاره كرد.
خواص ميخك براي زنان
از خواص ميخك براي زنان مي‌توان به خواص ميخك براي رحم اشاره كرد. ميخك سبب تقويت رحم شده و سبب بهبود عملكرد تخمدان‌ها براي باروري تخمك مي‌شود. يكي از رايج‌ترين علل ناباروري بهم خوردن مزاج رحم و به عبارتي سرد شدن مزاج رحم است. ميخك در طب سنتي داراي مزاج گرم است و مصرف آن مي‌تواند مزاج رحم را به تعادل برساند.
خواص ميخك براي مو و پوست
ميخك داراي خواص فوق‌العاده‌اي است كه يكي از اين خواص، خواص ميخك براي مو است. چند مورد از خواص ميخك براي مو عبارت است از:
درمان ريزش مو: با ماليدن روغن ميخك به پوست سر باعث بهبود گردش خون شده و رشد موها تقويت شود.
طراوت و شادابي بخشيدن به موها: استفاده از چاي ميخك براي مو بعد از رنگ كردن موها كمك به طراوت مو مي‌كند. براي اين‌ كار از چاي ميخك سرد شده به عنوان شامپو استفاده كنيد.
نرم كننده مو: تركيب ميخك و روغن زيتون تاثير فوق‌العاده‌اي بر نرم كردن موها دارد.
افزايش حجم مو: مصرف گلبرگ ميخك و يا روغن ميخك مي‌تواند باعث افزايش حجم موها شود.
از ديگر خواص ميخك مي‌توان به خواص ميخك براي پوست اشاره كرد.
درخشندگي پوست: ميخك خواص ضد باكتريايي دارد در نتيجه ماسك هاي گياهي گل ميخك مي‌تواند با از بين بردن جوش‌ها، زخم و عفونت باعث درخشندگي و زيبايي پوست شود.
بهبود زخم: استفاده مرتب و روزانه از روغن ميخك مي‌تواند به بهبود زخم هاي پوستي كمك كند.
سلامت پوست : گياه ميخك خواص آنتي‌اكسيداني قوي دارد كه براي سلامت پوست و بدن مفيد است. همچنين روغن گل ميخك غني از مواد معدني مانند پتاسيم، سديم، آهن، فسفر و ويتامين‌هاي Aو C است.
درمان آكنه: از ديگر خواص ميخك براي پوست خاصيت ضد باكتريايي ميخك است كه براي درمان آكنه بسيار مفيد است، براي اين امر كافي ‌است روغن نيخك را به صورت موضعي استعمال كنيد. روغن ميخك براي درمان جوش‌هاي سرسياه، جوش‌هاي سرسفيد، زخم و پوسته شدن كه از علائم آكنه است نيز مفيد است.
جوان‌سازي پوست: آنتي اكسيدان موجود در ميخك به جوان‌‌سازي پوست كمك مي‌كند. ميخك راديكال‌هاي آزادي را كه موجب آسيب به پوست و ايجاد چين و چروك زودرس مي‌شود را خنثي كرده و به جوان‌سازي پوست كمك مي‌كند.
خواص ميخك براي سرماخوردگي
ميخك حاوي موادي مانند ائوژنول و گليك اسيد است كه اين تركيبات خاصيت ضدالتهاب و ضدباكتريايي دارند. ميخك نه تنها باعث تسكين گلودرد مي‌شود بلكه درد حاصل از سرفه مداوم را هم تسكين مي‌دهد. ميخك خلط‌‌آور طبيعي است و مجراي تنفسي را پاك مي‌كند. خواص آنتي اكسيداني و ضد ويروسي ميخك سبب تقويت سيستم ايمني شده و به پاكسازي سموم و عفونت از بدن كمك مي‌كند. همچنين ميخك خارش گلو ناشي از سرفه خشك را هم تسكين مي‌دهد.
دمنوش ميخك مي‌تواند علائم سرماخوردگي مثل آبريزش بيني و سرفه را تا حد زيادي كاهش دهد.
خواص گل ميخك
ميخك يعني خشك شده غنچه درخت ميخك كه از دو هزار سال پيش از خشك شده گل ميخك به‌عنوان ادويه استفاده مي‌شد. در طب قديم ايران طبع ميخك را گرم و خشك مي‌دانستند كه به بيان برخي از خواص گل ميخك مي‌پردازيم.
رفع دندان درد و گوش درد
با استفاده از دم كرده ميخك مي‌توان باعث تقويت مغز و حافظه شد.
گل ميخك در جلوگيري و حتي درمان سرطان موثر است.
سردرد و ضعف اعصاب را درمان مي‌كند.
مفيد براي رفع تنگي نفس
ميخك تقويت كننده كبد، كليه و معده است.
ميخك اشتهاآور است و تب‌بر است.
ميخك براي گردش خون و قلب مفيد است.
فوايد جويدن ميخك
ميخك با بوي معطر خود مي‌تواند سبب تسكين اعصاب و كاهش استرس شود، همچنين ميخك براي دندان‌ها بسيار مفيد است. از فوايد جويدن ميخك مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.
رفع بوي بد دهان: بوي بد دهان به علت وجود يك باكتري غيرهوازي موجود بر سطح زبان است. يكي از فوايد جويدن ميخك رفع بوي بد دهان است. ميخك داراي خواص ضد قارچ، ضد ميكروبي و ضد باكتريايي است كه باعث از بين رفتن باكتري‌ها و ميكروب‌هاي بد دهان مي‌شود.
مانع كرم خوردگي دندان مي‌شود: يكي از مشكلات رايج دندان‌ها كرم خوردگي است كه موضوعي ناخوشايند است و مي‌تواند باعث ايجاد درد در دندان‌ها شود. ما مي‌توانيم با جويدن ميخك مانع از كرم خوردگي دندان‌ها شويم.
سفيد كردن دندان‌ها: يكي ديگر از فوايد جويدن ميخك، سفيد كردن دندان‌ها است. ميخك را پودر كنيد، پودر ميخك را به خمير دندان اضافه كنيد و روزانه دندان‌هاي خود را ده الي پانزده دقيقه با پودر ميخك شست و شو دهيد.
خواص دمنوش ميخك
از خواص دمنوش ميخك مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:
درمان ناتواني جنسي: طبع ميخك بسيار گرم است و از آن مي‌توان براي درمان ناتواني جنسي و انزال زودرس بهره برد.
لاغري: از خواص دمنوش ميخك مي‌توان به تاثير آن در افزايش متابوليسم و درنتيجه در كاهش وزن سريع و لاغري موثر است. همچنين دمنوش ميخك موجب كاهش اشتها مي‌شود.
رفع گرفتگي عضلات: از خواص دمنوش ميخك مي‌توان به تاثير آن در درمان گرفتگي عضلات، بهبود روماتيسم و كاهش دردهاي كمر اشاره كرد.
تقويت كبد و طحال: مصرف دمنوش ميخك به پاكسازي كبد كمك مي‌كند.
تقويت معده و درمان ناراحتي‌هاي گوارشي: تركيبات موجود در ميخك به درمان زخم معده كمك مي‌كند.
از ديگر خواص دمنوش ميخك مي‌توان به تقويت مغز و حافظه و رفع استرس اشاره كرد.
خواص چاي دارچين و ميخك
خواص چاي دارچين و ميخك عبارت است از:
انگل روده اي: از آن‌جا كه اين چاي خاصيت ضد انگل، ضد باكتري و ضد قارچ دارد در درمان انگل روده مبيد است.
لاغري : خواص چاي دارچين و ميخك مي‌تواند به چربي سوزي و كاهش اشتها در نتيجه لاغري كمك كند.
آرتروز: چاي دارچين و ميخك داراي خاصيت ضدالتهابي و ضد درد است و مي‌تواند براي افرادي كه مبتلا به آرتريت روماتوئيد هستند مفيد باشد.
سلامت پوست: چاي دارچين و ميخك غني از آنتي‌اكسيدان است و چين و چروك و پيري پوست را كاهش مي‌دهد.
تب: خواص ضد التهابي چاي دارچين و ميخك بي‌نظير است و مي‌تواند سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و سبب كاهش تب شود.
هضم: اين چاي دارچين و ميخك باعث افزايش بزاق درنتيجه هضم بهتر و سريع‌تر مي‌شود.
عفونت سينوس: چاي دارچين و ميخك به كاهش التهاب سينوسي كمك مي‌كند.
طرز تهيه چاي و دمنوش گل ميخك
براي تهيه چاي يا دمنوش گل ميخك، ۱۰ گرم ميخك را با يك ليتر آب‌جوش مخلوط كرده و بگذاريم براي ۵ دقيقه دم بكشد. طبع ميخك بسيار گرم است و مصرف ميخك براي افرادي كه طبع گرم دارند توصيه نمي‌شود.
عوارض ميخك
ميخك در كنار تمام خواص بي‌نظيري كه براي سلامت و بدن دارد، عوارض جانبي نيز دارد كه در اينجا به برخي از آن‌ها مي‌پردازيم:
كاهش قند خون: يكي از عوارض ميخك تاثير قابل توجه آن در كاهش قند خون است، افرادي كه دچار هيپوگليسمي هستند بايد در مصرف ميخك دقت كنند و مرتب قند خون خود را كنترل كنند.
افزايش خون‌ريزي: ميخك حاوي ماده‌اي به نام اوژنول است كه عامل رقيق كننده خون به حساب مي‌آيد، درنتيجه مصرف بيش از حد ميخك مي‌تواند سبب رقيق شدن خون و افزايش خطر خون‌ريزي شود. افرادي كه مبتلا به هموفيلي هستند و يا داروهاي ضدانعقاد مصرف مي‌كنند، بهتر است در مصرف ميخك دقت كنند.
تشنج: از ديگر عوارض ميخك احتمال ايجاد فعاليت الكتريكي نامنظم در مغز شود و فرد را در معرض خطر تشنج قرار دهد.
حساسيت و آلرژي: مصرف بيش از حد ميخك ممكن است سبب ايجاد واكنش‌هاي حساسيتي مثل كهير، راش، گرفتگي گلو و در حالت هاي شديدتر فرد دچار آنافيلاكسي شود.
ميخك ريز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات گل ميخك ريز-قيمت ميخك اصل-طرز تهيه سيب ميخك كوب مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 162 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585929

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .